Regulamin
§1 Postanowienia ogólne
- Serwis internetowy Orizontes działający pod adresem www.orizontes.pl (dalej: Serwis) jest prowadzony przez: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żurawiej 6/12 lok. 766, 00-503 Warszawa, adres do doręczeń: Atlas Tower, Al. Jerozolimskie 123a, 18 piętro, 02-017 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442857, numer NIP: 521-364-12-11, numer REGON: 146433467, numer BDO: 000460502.
- Postanowienia Regulaminu dotyczą czynności wykonywanych na rzecz Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” przez zorganizowaną część przedsiębiorstwa o nazwie Orizontes działającą przy Oddziale Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, reprezentowaną przez Anne Szwarc (adres e-mail: kontakt@orizontes.pl tel.:+48 667662907). Osoba wskazana w niniejszym ustępie zostaje wyznaczona przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” do kontaktu przy realizacji postanowień Regulaminu.
- Regulamin określa w szczególności:
a. zasady korzystania z Serwisu;
b. warunki składania zamówień na Produkty dostępne w Serwisie;
c. czas i zasady realizacji zamówień;
d. warunki i formy płatności;
e. uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy;
f. zasady składania i rozpatrywania reklamacji;
g. szczególne uprawnienia Klienta będącego konsumentem.
4. StartUp prowadzi świadczy Usługi za pośrednictwem Serwisu, z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. Umowy zawierane przez Klienta ze StartUp za pośrednictwem Serwisu są umowami zawartymi na odległość,
w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
5. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
6. Przeglądanie Serwisu nie wymaga rejestracji, a samodzielne składanie zamówień przez Klienta na Produkty nie wymaga zarejestrowania konta.
7. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie w Serwisie, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtworzenie oraz utrwalenie.
8. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu. Korzystanie z Serwisu jest możliwe wyłącznie po zapoznaniu się oraz akceptacji Regulaminu.
9. Klientem może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
10. Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
a. StartUp – Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 6/12 lok. 766, 00-503 Warszawa, adres korespondencyjny: Atlas Tower, Aleje Jerozolimskie 123A, piętro 18, 02-017 Warszawa, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000442857, dla której został nadany NIP: 521-364-12-11, REGON: 146-433-467, BDO: 000460502;
b. Klient – osoba korzystająca z Serwisu, nabywająca Towary lub Usługi, świadczone przez StartUp w ramach Serwisu;
c. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
d. Usługi – usługi świadczone przez StartUp, oferowane Klientom za pośrednictwem Serwisu, z wyłączeniem Usług Cyfrowych;
e. Produkty – Usługi lub Usługi cyfrowe;
f. Serwis – strona internetowa pod adresem www.orizontes.pl, za pomocą której StartUp świadczy usługi drogą elektroniczną na rzecz Klienta, jak również oferuje Klientom Produkty i umożliwia zawieranie umów;
g. Umowa – umowa zawarta pomiędzy StartUp i Klientem za pośrednictwem Serwisu;
h. Konto – indywidualne konto Klienta w Serwisie, umożliwiające mu korzystanie z Usług i Usług cyfrowych oraz zawieranie Umów, po zalogowaniu;
i. dni robocze – wszystkie dni z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy;
j. Regulamin – niniejszy regulamin;
k. Kalendarz – system rezerwacji wizyt online udostępniony przez system bookero.pl;
l. Terapeuta– specjalista posiadający odpowiednie kwalifikacje, realizujący Usługę.
11. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że Klient podał nieprawdziwe dane, StartUp ma prawo odstąpić od realizacji Umowy, powiadamiając o tym Klienta.
12. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym
w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, StartUp nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Towaru lub niewykonanie Usługi lub Usługi cyfrowej, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
13. Informacje zawarte w Serwisie, w tym w szczególności ogłoszenia, reklamy oraz cenniki, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Informacje zawarte w Serwisie stanowią natomiast zaproszenie do zawarcia Umowy, opisane w art. 71 Kodeksu cywilnego.
14. StartUp ma obowiązek dostarczyć Klientowi będącemu Konsumentem, w sposób jasny i widoczny, bezpośrednio przed złożeniem przez Klienta zamówienia, informacji w szczególności o:
a. głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem,
b. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia;
c. prawie odstąpienia od umowy lub braku tego prawa,
d. czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
e. minimalnym czasie trwania zobowiązań Klienta wynikających z umowy.
15. W przypadku, gdy StartUp przewiduje możliwość przyjmowania od Klientów zamówień indywidualnych (na zamówienie), zamówienia takie mogą być przez Klientów składane za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej StartUp wskazanego w Serwisie. W takim przypadku, StartUp dokonuje wyceny i przesyła ją na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
16. Serwis obsługuje Klientów na terytorium Polski, chyba że oferta StartUp w Serwisie zawiera odmienne postanowienia.
§2 Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu
- Do przeglądania Serwisu, niezbędne jest:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet,
b. przeglądarka internetowa umożliwiająca akceptację plików cookies; na przykład Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji;
c. akceptacja niezbędnych plików cookies.
2. Do korzystania z funkcjonalności Serwisu, w szczególności do rejestracji w Serwisie lub składania zamówień na Produkty, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
3. Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowej realizacji Usług, a także zapewnienia bezpieczeństwa. Blokada plików cookies, a także wykorzystywanie aplikacji zewnętrznych służących do ich blokowania, może skutkować nieprawidłowym działaniem Serwisu, a także uniemożliwić prawidłową realizację Usługi, za co StartUp nie ponosi odpowiedzialności.
§3 Świadczenie Usług
- StartUp świadczy na rzecz Klientów Usługi, których rodzaj, zakres i szczegółowy opis, są wskazane w Serwisie. Usługi polegają w szczególności na świadczeniu usług psychologicznych takich jak konsultacje psychologiczne.
- Kalendarz oferuje Klientowi możliwość:
a) wybór terapeuty;
b) wybór Usługi;
c) wybór terminu realizacji Usługi cyfrowej;
d) wybór sposobu płatności;
e) dodanie kodu rabatowego (jeśli dotyczy).
3. Usługi świadczone są w sposób wskazany w Serwisie, w szczególności na stronie dotyczącej danej Usługi.
4. StartUp zamieszcza w Serwisie informacje na temat sposobu składania przez Klienta zamówienia na Usługi. Aby skutecznie zawrzeć umowę, Klient powinien wykonać następujące kroki:
a. dokonać wyboru usługi, Specjalisty oraz terminu spotkania z dostępnych opcji w Kalendarzu i zarezerwować wybraną usługę;
b. zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki, jak również zapoznać się z Polityką Prywatności;
c. Dokonać płatności.
5. Jeżeli do złożenia zamówienia w Serwisie, używa się przycisku lub podobnej funkcji, są one oznaczone w łatwo czytelny sposób słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego jednoznacznego sformułowania.
6. Złożenie i zatwierdzenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty przez Klienta wynagrodzenia za Usługi i ewentualne koszty dodatkowe. Potwierdzenie zamówienia przez StartUp jest momentem zawarcia umowy o świadczenie usług pomiędzy StartUp a Klientem.
7. O terminie rozpoczęcia i zakończenia świadczenia Usług Klient jest informowany przed zawarciem Umowy, w szczególności za pośrednictwem Serwisu.
8. Jeżeli, na wyraźne żądanie Klienta, wykonywanie Usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, StartUp wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
a. zawierającego takie wyraźne żądanie na trwałym nośniku;
b. że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez StartUp .
9. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na rozpoczęcie wykonywania Usługi świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, dostarczenie usługi następuje po upływie terminu na odstąpienie przez Klienta od umowy, chyba że StartUp w Serwisie nie oferuje Klientom możliwości zawierania Umów bez wyrażenia takiej zgody.
10. Klient może odwołać usługę, wysyłając wiadomość na adres mailowy: kontakt@orizontes.pl.
11. Bezpłatne odwołanie usługi przez Klienta możliwe jest do 24 godzin przed zarezerwowanym terminem usługi. Po odwołaniu usługi w terminie, Klient może zwrócić się o zwrot dokonanej płatności wysyłając wiadomość na adres kontakt@orizontes.pl
12. Odwołanie terminu usługi na mniej niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem lub niestawienie się na wizytę bez informacji o nieobecności wiąże się z koniecznością pokrycia 100% opłaty za usługę.
13. StartUp może odwołać usługę w każdym czasie. W przypadku odwołania usługi przez StartUp, StartUp zaproponuje inny termin wizyty. W przypadku braku możliwości uzgodnienia dogodnego terminu StartUp zwróci środki za dokonaną płatność.
14. StartUp może wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usług, w formie pisemnej lub dokumentowej bez okresu wypowiedzenia, z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny strony uznają:
a. zaprzestanie bądź decyzję StartUp o zaprzestaniu funkcjonowania zorganizowanej części przedsiębiorstwa StartUp , wskazanej w § 1;
b. istotną zmianę bądź decyzję StartUp o istotnej zmianie przedmiotu działalności zorganizowanej części przedsiębiorstwa StartUp , wskazanej w § 1;
c. istotną reorganizację w przedsiębiorstwie StartUp ;
d. wystąpienie awarii bądź utrudnień (w szczególności technicznych), niezawinionych przez StartUp, uniemożliwiających bądź istotnie utrudniających świadczenie Usług na rzecz Klienta;
e. opóźnienie Klienta w zapłacie wynagrodzenia na rzecz StartUp;
f. istotne naruszenie Umowy lub Regulaminu przez Klienta.
W ww. przypadkach StartUp zwraca płatności za niewykonane Usługi Klientowi.
§4 Odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z Umową
- Reklamacja dotycząca Usług świadczonych niezgodnie z Umową powinna zawierać żądanie, zależne od charakteru Usługi.
- Reklamacja dotycząca braku zgodności Usługi z Umową zostanie rozpatrzona w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od jej otrzymania.
- W przypadku, w którym StartUp nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, przyjmuje się, że reklamacja została uznana.
- StartUp informuje Klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji na papierze lub innym trwałym nośniku.
- W przypadku uznania reklamacji dotyczącej Usługi, StartUp wykonuje Usługę w sposób prawidłowy, dokonuje zwrotu całości albo części otrzymanego wynagrodzenia na rzecz Klienta lub dokonuje na rzecz Klienta innych świadczeń, w zależności od rodzaju Usługi i okoliczności sprawy.
- Odpowiedzialność StartUp ograniczona jest do wartości niewykonanej lub nienależycie wykonanej Usługi. Odpowiedzialność StartUp za szkodę spowodowaną niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi nie obejmuje utraconych korzyści.
- Odpowiedzialność StartUp z tytułu wad Usług, a także niewykonania / nienależytego wykonania umowy zawartej z Klientem, jest wyłączona w przypadku umów zawartych na rzecz Klienta niebędącego:
a. Konsumentem;
b. osobą fizyczną zawierającą ze StartUp umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§5 Ceny Produktów i koszt dostawy
- Ceny zamieszczane przy oferowanych w Serwisie Produktach są cenami brutto, to znaczy, że zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są w polskiej walucie (złoty – PLN).
- W Serwisie StartUp wskazuje w sposób wyraźny, najpóźniej na początku składania przez Klienta zamówienia, jasne i czytelne informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania Produktu.
§6 Sposoby płatności
- W Serwisie StartUp wskazuje w sposób wyraźny, najpóźniej na początku składania zamówienia przez Klienta, jasne i czytelne informacje o akceptowanych sposobach płatności.
- Jeśli w Serwisie – na stronie danego Produktu lub w toku składania przez Klienta zamówienia, StartUp nie określił odmiennie sposobu płatności, Klient dokonuje zapłaty w jeden z następujących sposobów:
a. przelewem za pomocą jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez StartUp, pozwalający na dokonywanie szybkich płatności za zamówienie;
b. zwykłym przelewem bankowym, na rachunek wskazany przez StartUp.
3. Klient, aby móc skorzystać z jednego z systemów płatności elektronicznych, musi zaakceptować regulamin i warunki korzystania z danego systemu płatności elektronicznej. Lista dostępnych w Serwisie systemów płatności elektronicznych dostępna jest podczas finalizacji zamówienia.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot środków następuje w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. StartUp nie umożliwia Klientom dokonywania płatności gotówką.
§7 Prawo do odstąpienia od umowy
- Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się do Klienta, który jest Konsumentem, lub do osoby fizycznej zawierającej ze StartUp umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient wskazany w ust. 1 ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny
i ponoszenia kosztów, chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego bądź postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej. Umowę, od której Klient wskazany w ust. 1 odstąpił, uważa się za niezawartą. - Do odstąpienia od umowy wystarczające jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesyłanie do StartUp, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a. dla pozostałych Umów – od dnia zawarcia Umowy.
5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarcza:
a. wysłanie pisemnego oświadczenia na adres StartUp wskazany w Regulaminie lub Serwisie, lub
b. wysłanie oświadczenia w formie dokumentowej na adres e-mail StartUp wskazany w Regulaminie lub Serwisie.
c. Wybranie przez Klienta w Serwisie przycisku „Odwołaj wizytę”
6. StartUp niezwłocznie przesyła Klientowi, na trwałym nośniku, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w sposób elektroniczny.
7. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, StartUp zobowiązany jest do zwrotu Klientowi zapłaconej kwoty za Usługido Klienta, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy.
8. StartUp dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient, chyba że Klient uzgodni ze StartUp inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9. Jeżeli Klient przesłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zanim otrzymał od StartUp potwierdzenie zamówienia, zamówienie jest anulowane.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i właściwości Towaru.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
12. StartUp dokona również korekty uprzednio przekazanych Klientowi dowodów zakupu (faktura korygująca VAT lub specyfikacja korygująca).
§8 Zwrot zapłaconej przez Klienta należności
StartUp dokona zwrotu środków pieniężnych, w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy zapłacie, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, w przypadku:
a. odstąpienia od umowy w całości lub w części (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) w przypadku zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją;
b. uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego Towaru lub wymiany na nowy bądź świadczenia Usługi / Usługi cyfrowej zgodnie z umową;
c. uznania prawa do żądania obniżenia ceny Produktu.
§9 Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub poprzez Serwis. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) StartUp.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera, poprzez zgłoszenie StartUp rezygnacji .
§10 Dane kontaktowe StartUp
Klient ze StartUp może kontaktować się:
1) telefonicznie, pod numerem: +48 791006664;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: kontakt@orizontes.pl
§11 Postanowienia końcowe
- StartUp informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniami wynikającymi z ogólnodostępnego charakteru sieci Internet, w tym
w szczególności z możliwością pozyskania lub modyfikowania przesyłanych danych Klienta przez nieuprawnione podmioty trzecie. W celu minimalizacji powyższego zagrożenia, Klient powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, w tym
w szczególności używać programów antywirusowych, posiadać aktualne wersje przeglądarek internetowych oraz system operacyjnych oraz nie korzystać z otwartych punktów dostępowych. - W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie StartUp nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- StartUp nie ponosi odpowiedzialności za urządzenia oraz infrastrukturę, z których korzysta Klient, w tym w wadliwe działanie publicznych sieci teleinformatycznych, powodujące np. brak lub zakłócenia w dostępie do strony internetowej Serwisu.
- StartUp informuje, że wyświetlanie wizualizacji Produktów w systemie teleinformatycznym Klienta, podczas korzystania z Serwisu, jest uzależnione od szeregu czynników, w tym rodzaju matrycy wyświetlacza, proporcji, rozdzielczości, metody jej podświetlenia, zastosowanych technologii i sprawności elektroniki sterującej oraz ustawień. Rozbieżności pomiędzy wizualizacją dostępną w systemie teleinformatycznym Klienta a rzeczywistym wyglądem Produktu, nie mogą być podstawą reklamacji.
- StartUp informuje, że wszelkie zamieszczane w Serwisie znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek, etc.), materiały graficzne lub zdjęcia, podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez StartUp wyłącznie dla celów informacyjnych.
- StartUp w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- StartUp zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działalności Serwisu, w szczególności w celu dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych lub modernizacyjnych.
- Wszystkie nazwy Produktów oferowanych w Serwisie są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione lub zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy Prawo własności przemysłowej.
- StartUp zwraca uwagę, że Serwis zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Serwisie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, etc.) . Klienci oraz osoby odwiedzające Serwis zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnej (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących StartUp oraz podmiotom trzecim. Klient lub osoba odwiedzająca Serwis ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
- Klient nie może umieszczać w Serwisie treści o charakterze bezprawnym, niezgodnych z obowiązującym prawem, niemoralnych lub naruszających dobro osób trzecich, jak również nie może publikować linków do materiałów pornograficznych, obscenicznych lub urągających godności innych osób.
- Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w sposób działania Serwisu lub jego elementy techniczne.
- O każdej zmianie Regulaminu StartUp zobowiązuje się poinformować zarejestrowanych Klientów Serwisu, wysyłając wiadomość elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji, a Klient po otrzymaniu takiej informacji będzie mógł w każdej chwili usunąć Konto. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy zawarte przed dniem wejścia zmian w życie.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy:
a. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
b. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
c. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
14. Spory związane z Umowami zawartymi na podstawie Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla StartUp. Zapis niniejszy nie dotyczy Umów zawieranych z Konsumentem.
15. Zastosowanie określonego sposobu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu możliwe jest tylko za obopólną zgodą Klienta i StartUp. Szczegółowe procedury pozasądowego rozstrzygania sporów, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl, na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów.
16. Regulamin obowiązuje od dnia: 14.03.2025 r.
Komunikat w sprawie pozasądowego rozstrzygania sporów
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia
21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie
w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” z siedzibą w Warszawie niniejszym udostępnia łącze elektroniczne do internetowej platformy ODR (online dispute resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr. Platforma ODR umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między przedsiębiorcami
i konsumentami. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter dobrowolny.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
………………………………………………
(Imię i nazwisko osoby składającej pismo)
………………………………………………
………………………………………………
(adres osoby składającej pismo)
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Twój StartUp”
Atlas Tower, Al. Jerozolimskie 123a, 18 piętro,
02-017 Warszawa
Adres do doręczeń:
…………………………
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Ja, niżej podpisany/na niniejszym odstępuję od następującej umowy:
- Data zawarcia umowy
- Numer umowy / zamówienia ……………………………………………………………….
- Przedmiot umowy
……………………………
Podpis Klienta
Data: ………………………….
WZÓR REKLAMACJI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)
………………………………………………
(Imię i nazwisko osoby składającej pismo)
………………………………………………
………………………………………………
(adres osoby składającej pismo)
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
“Twój StartUp”
Atlas Tower, Al. Jerozolimskie 123a, 18 piętro,
02-017 Warszawa
Adres do doręczeń:
…………………………
REKLAMACJA
Ja, niżej podpisany/na niniejszym składam reklamację dotyczącą umowy / zamówienia z dnia ………………………….……………. nr ………………………………………. , której przedmiotem było
Przyczyna zgłoszenia reklamacji:
(należy opisać przyczynę reklamacji)
Wobec powyższego wnoszę o …………………………………………
……………………………
Podpis Klienta
Data: ………………………….